Úvodní stránka » Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Než nám zavoláte, zkuste svou odpověď najít zde. 

Je nutný IBAN a SWIFT při platbě ze Slovenska?

→ Při platbě ze Slovenska nemusíte udávat ani IBAN ani SWIFT. Platbu poukážete v € na náš účet vedený u FIO banky.  

Doručí nám Toptrans zboží až do bytu/domu?

→ Společnost Toptrans zásilku doručí tzv. ke dveřím - proto je potřeba si v den doručení zajistit pomoc na vynesení zboží do bytu/domu. 

Co dělat když mi Toptrans nebo Česká pošta doručí zásilku poškozenou?

→ V případě, že Vám přepravní společnost doručí zásilku poškozenou - zjištěno při předávce rozbalením obalu- zásilku nepřebírejte, popište rozsah škody. Reklamace dodávky bude následně řešena mezi námi a dopravcem. Vám bude nová zásilka opětovně doručena.

→ V případě, že Vám přepravní společnost doručí zásilku poškozenou - zjištěno po předávce (po podepsání protokolu o převzetí zboží), je nutno řešit reklamaci dodávky zboží přímo s přepravní společností - Toptrans / Česká pošta . Reklamaci dodávky už nemůžeme řešit my, jelikož Vy jako zákazník jste zásilku převzal a podpisem potvrdil její předání bez poškození. 

Proto důrazně upozorňujeme, že všechny zásilky, které přebíráte musíte před podepsáním / potvrzením o předání důkladně zkontrolovat, vybalit z obalového materiálu a prohlédnout, zda zásilka nejeví známky poškození. V případě, že zásilka bude poškozena a Vy ji převezmete nebude naše společnost řešit reklamaci za Vás a nevzniká u nás povinnost doručit Vám zásilku novou.  


UPOZORNĚNÍ:


Vážení zákazníci, rádi bychom Vás upozornili na skutečnost, že v současné době evidujeme velké množství objednávek, což způsobuje značné prodlužování dodacích termínů. V případě Vašeho zájmu o zhotovení některého z nabízených produktů u naší firmy, je nutno objednávku učinit s velkým předstihem.

 

Tímto se Vám předem omlouváme a děkujeme za pochopení!



Na přání zákazníka provádíme u kovových konstrukcí (klece, kotce, voliéry) povrchovou úpravu žárovým zinkováním dle EN ISO1461.