Nejčastější dotazy
Než nám zavoláte, zkuste svou odpověď najít zde.
Je nutný IBAN a SWIFT při platbě ze Slovenska?
Doručí nám Toptrans zboží až do bytu/domu?
→ Společnost Toptrans zásilku doručí tzv. ke dveřím - proto je potřeba si v den doručení zajistit pomoc na vynesení zboží do bytu/domu.
Co dělat když mi Toptrans nebo Česká pošta doručí zásilku poškozenou?
→ V případě, že Vám přepravní společnost doručí zásilku poškozenou - zjištěno při předávce rozbalením obalu- zásilku nepřebírejte, popište rozsah škody. Reklamace dodávky bude následně řešena mezi námi a dopravcem. Vám bude nová zásilka opětovně doručena.
→ V případě, že Vám přepravní společnost doručí zásilku poškozenou - zjištěno po předávce (po podepsání protokolu o převzetí zboží), je nutno řešit reklamaci dodávky zboží přímo s přepravní společností - Toptrans / Česká pošta . Reklamaci dodávky už nemůžeme řešit my, jelikož Vy jako zákazník jste zásilku převzal a podpisem potvrdil její předání bez poškození.
Proto důrazně upozorňujeme, že všechny zásilky, které přebíráte musíte před podepsáním / potvrzením o předání důkladně zkontrolovat, vybalit z obalového materiálu a prohlédnout, zda zásilka nejeví známky poškození. V případě, že zásilka bude poškozena a Vy ji převezmete nebude naše společnost řešit reklamaci za Vás a nevzniká u nás povinnost doručit Vám zásilku novou.
VYRÁBÍME ZE VŠECH ODSTÍNU LAMINO-TŘÍSKOVÝCH DESEK OD FIREM: - - - _ |